lunes, 9 de marzo de 2009

LLIBROS DE XUEGOS INFANTILES N'ASTURIANU



Fai falta'l gran llibru de xuegos infantiles n'asturianu, ente tanto, pongo dellos, remembrando qu'hai más llibros y artículos de xuegos infantiles na cultura asturiana:




-Cobreros Gil, A. (1994): Xuegos pa falar y escribir, Estaya Pedagóxica, 8, Academia de la Llingua Asturiana, Uviéu


-Díaz Sordo, M.X., García González, L. (1992): Les cuatru estaciones. Guía Didáctica, Principáu d'Asturies, Uviéu


-González-Quevedo, R. (1994): Xuegos de nenos, Cultures, 4, 193-213, Uviéu


-(1997): La folixa nel tiempu los güelos, Xixón


-Llope, M.X., Porta, X. (1997): Xuegos infantiles p'anguañu, Conseyu la Mocedá de Xixón, Xixón


-Mori, M., Prieto, M. (2007): Xeres y xuegos de llingua oral (pa Educación Secundaria y Bachilleratu), Estaya Pedagóxica, 19, Academia de la Llingua Asturiana, Uviéu

3 comentarios:

  1. N'esta llista de llibros de xuegos infantiles n'asturianu hay un que ye'l meyor y nun tien desperdiciu per la so ellaboración y mañífucu conteníu que ye "Xuegos infantiles p'anguañu" editau por la Edit. Conseyu la Mocedá de Xixón. Paezme que tá agotau pero ye perbono.

    ResponderEliminar
  2. Olvidóseme nomar a los autores del llibru "Xuegos infantiles p'anguañu" y que son Mª Xesús Llope Basáñez y Xuan Porta Allende, y tá fechu nel 1997. Y yo pregunto a los sus autores ¿pa cuando una segunda parte?

    ResponderEliminar
  3. La foto de la entrada desti blog o seya la que consta de dos neños (neno y neña) ye perguapa y perillustrativa del blog. La neña todp candidez, dulce y cara de bona presona, y el neñu persimpáticu, desenfadao, un bon muchachote y con pose de tener muncha lletra aprendía a pesar de ser tan pequeñu. Salú.

    ResponderEliminar