miércoles, 11 de marzo de 2009

XUEGU Y PERSONALIDÁ




A vegaes, determinaes dificultaes, que quiciabis paecen insuperables pal neñu, puen facese frente per aciu los xuegos, siempres que s’aborden al so mou y plantegando d’ún nún los aspeutos del problema.

Los celos pola nacencia d’un nuevu hermanu, por exemplu, ye un tipu común de conflictu, que suel apaecer mazcaritáu nos xuegos como reaición a procesos internos que’l mesmu neñu desconoz, pero que-y aidarán a aceutar esa realidá, al representase’l problema d’una forma nueva y prestosa pa elli, como cuando trata al so muñecu del mesmu mou que quier ser tratáu o cuando reaiciona nel so xuegu como quedría facelo na realidá.


Nel xuegu dase una adautación ente lo imaxinable (too ye posible) y lo permitío (riegles de conducta), na que’l neñu tien tiempu de deprender lo que ye fautible y correutu mientres permite una salida airosa a los sos impulsos.



Fonte: Ministerio de Educación y Cultura Español

2 comentarios:

  1. MI NIÑO HA EMPEZADO ESTE AÑO A IR AL COLEGIO, EL VA CONTENTO DESDE EL PRIMER DIA, PERO NO LES HABLA A LOS PROFESORES Y MUCHAS VECES NO QUIERE REALIZAR LAS TAREAS QUE LE CORESPONDEN (PINTAR, CANTAR,...), SE RELACIONA BIEN CON LOS DEMAS NIÑOS. ¿LO ESTARA TOMANDO COMO UN JUEGO CON EL PROFESORADO?

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  2. Puesto que no tienen ningún problema, por lo que cuentas parece que ese comportamiento es una llamada de atención con la profesora.
    Para favorecer la comunicación hablada del niño, es fundamental no presionarlo. Para empezar sería bueno favorecer su comunicación no verbal, a través de un juego colectivo, que el niño exprese sus sentimientos.Por ejemplo jugar a poner caras alegres, tristes, enfadados, de susto,...Y luego, darles a escoger la cara y preguntarles cómo se sienten. Como no se comunica con el adulto, es bueno apoyarse en sus compañeros,que el resto de los niños le pregunten.
    Como madre, puedes comentarle a la profe, si hay algún cuento que trate este tema. A través de cuentos o juegos el niño interioriza su comportamiento. O también, que el niño lleve su cuento preferido y que lo cuente en clase. Y que la profe refuerce estos intentos de comunicarse. ¡Ya me contarás si ésto te sirve!
    XIRA

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